Guide til nem reklamation hos Fluer.dk
1. Benyt din 24 måneders reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Fluer.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
2. Efter aftale med Fluer.dk
Ikke alle rekalmationer er ens og derfor laves der individueller aftaler mellem Fluer.dk og kunden. Du skal derfor forsholde dig til den aftale som du har lavet med Fluer.dk.
Er der efter aftale med Fluer.dk aftalt at varen skal sendes retur til Fluer.dk, skal den sendes til:
Fluer.dk
Dyrskuevej 13
7100 Vejle DK
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt samt vedhæfte billeder samt ordrenummer. Der skal altid vedlægges kvittering og kontakt info på køber i kassen.
Du skal sende pakken til os med enten GLS eller Postnord. OBS: send ikke varer med DAO, da de som regel leverer udenfor åbningstiderne.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
ØNSKER DU AT BENYTTE DIN REKLAMATIONSRET GÆLDER FØLGENDE BETINGELSER
Reklamationsret Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet. Hvis intet af dette er muligt er du berretiget til at få det oprindelige købsbeløb refunderet. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
|