Guide til nem retur hos Fluer.dk


 

1. Benyt din returret indenfor 14 dage
Så snart efter modtagelse af din ordre,  gør du Fluer.dk opmærksom på, at du ønsker at benytte din returret.
Kontakt os på fiskegrej@fluer.dk. Husk at skrive bestillingsnummer i mail samt navn. Se betingelser nedenfor.

OBS: Julegaver byttes frem til 15 jan. 2024

 

2. Send varen retur
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til dig indtil varen er i Fluer´s hænder igen. Husk at pakke varen forsvarligt ind. . Du kan returener varen enten ved at afleverer den personligt eller ved at sende den. Benyt enten Postnord eller GLS. Vi modtager ikke pakker fra Dao. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
 

Du skal sende varen retur til:

Fluer.dk
Dyrskuevej 13 
7100 Vejle DK

 

3.Tilbagebetaling
Når varen er modtaget hos Fluer.dk, gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Se betingelser nedenfor.

 


 

Retur med GLS

Køb returlabel hos Fluer.dk til GLS her

Vær opmærksom på pakkens størrelse. GLS har desværre størrelsesmæssige begræsninger for pakker. Din returpakke må maksimalt have følgende dimensioner:  

  • Højst 20 kg.
  • Maks 300 cm =  1 x Længde + 2 x Højde + 2 x Bredde
     

 

Retur med Postnord

Køb returlabel hos Fluer.dk til Postnord her. Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Agn og lange fiskestænger. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr.: 49.-

 


Ønsker du at returnere din bestilling, gælder følgende betingelser
( Du har 14 dages returret hos Fluer.dk )
 

    Varens stand, når du sender den retur

  • Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
     
  • Manglende original emballage og infoskilte kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
     
  • Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

 

   Tilbagebetaling af købsbeløbet

  • Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger
    (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
     
  • Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 
     
  • Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 
     
  • Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
     
  • Ved hjul der har påspolet lineservice, refunderes beløbet for linen ikke.